Reklamacje produktów

Reklamacje produktów

Wszelkie reklamacje jakościowe/ilościowe w dostawie należy zgłaszać posługując się formularzem reklamacyjnym.

Wszelkie reklamacje jakościowe i ilościowe w dostawie należy zgłosić maksymalnie do 48 godzin od momentu otrzymania dostawy. W przypadku braku informacji o niezgodnościach w dostawie w tym czasie, uznaje się „zgodność” z zamówieniem. Hurtownia Zoologiczna Ara zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni od daty jej dostarczenia do siedziby firmy.

Hurtownia Zoologiczna Ara nie uwzględnia reklamacji następujących towarów:

  • Towar zakupiony w siedzibie hurtowni.
  • Towar nieprefabrykowany, wykonany według specyfikacji klienta.
  • Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin trwałości.
  • Towar dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  • Towar, który po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostanie nierozłącznie połączony z innymi rzeczami.

Formularz reklamacji

Krok 1 z 2