Zamówienia w hurtowni

Zamówienia realizowane są poprzez system zamówień internetowych. Aby móc z niego korzystać, należy być naszym Klientem (patrz dział: Jak zostać naszym Klientem). Każdy zarejestrowany Klient posiada swój indywidualny login i hasło, nadawane przez pracowników hurtowni Ara.

Sprawne zrealizowanie zamówień jest dla nas priorytetem. Zamówienia realizowane są zgodnie z kolejnością wpłynięcia ich do systemu zamówień internetowych. Dokładamy wszelkich starań, żeby zamówienia dotarły do naszych Klientów w przeciągu 48h od daty ich złożenia (wyjątek stanowią przesyłki paletowe do 72h.).

Uwaga! Zamówienie złożone w piątek, sobotę i niedzielę jest realizowane od poniedziałku.

Zastrzegamy sobie możliwość odmowy realizacji całości lub części zamówienia, w przypadku stwierdzenia wyczerpania zamówionego towaru przy kompletowaniu zamówienia.

Zamówienie może zostać także niezrealizowane z przyczyn technicznych, niezależnych od firmy oraz w przypadku wątpliwości, co do wiarygodności klienta.

Dostawy towaru

Na terenie Warszawy i w wybranych, okolicznych miejscowościach umożliwiamy dostawę transportem Hurtowni Zoologicznej ARA

W pozostałe regiony Polski zamówienia dostarczane są za pośrednictwem zewnętrznej firmy kurierskiej.

Przesyłki międzynarodowe uzgadniane i wyceniane są indywidualnie.

Po odbiór osobisty zapraszamy do siedziby Hurtowni Zoologicznej Ara w godzinach pracy.

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienie z terenu Warszawy złożone do godziny 15:00 zostało dostarczone dnia następnego lub w kolejności wpłynięcia zamówienia transportem Hurtowni Zoologicznej ARA.

Zamówienie z okolic Warszawy zostanie dostarczone zgodnie z terminarzem dostaw:

Poniedziałek:
1 trasa: Mszczonów, Żabia Wola, Nadarzyn.
2 trasa: Legionowo, Serock, Pułtusk, Wyszków.

Wtorek:
1 trasa: Międzylesie, Otwock, Mrozy, Mińsk Mazowiecki, Sulejówek, Wesoła.
2 trasa: Marki, Ząbki, Zielonka, Wołomin, Kobyłka, Radzymin.
3 trasa: Milanówek, Grodzisk Mazowiecki, Żyrardów, Pruszków.

Środa:
1 trasa: Błonie, Sochaczew, Leszno, Paprotnia.
2 trasa: Piaseczno, Grójec
3 trasa: ( co 2 tydzień): Grójec ,Radom

Czwartek:
1 trasa: Grodzisk Mazowiecki, Żyrardów, Milanówek, Pruszków.
2 trasa: Marki, Radzymin, Łochów, Węgrów, Sokołów Podlaski, Siedlce.
3 trasa: Kobyłka, Wołomin, Ząbki, Zielonka

Piątek:
1 trasa: Legionowo, Nowy Dwór, Pruszków.

Zamówienie z pozostałych regionów Polski zostanie zrealizowane za pomocą firmy kurierskiej w jak najszybszym czasie, jednak nie później niż w ciągu 48 godzin od daty złożenia zamówienia. Wyjątek stanowią przesyłki paletowe, których czas dostawy może wydłużyć się do 72 godzin (wynika to z wewnętrznej polityki firmy kurierskiej).

Zamówienie złożone w piątek lub sobotę realizowane jest od poniedziałku.

Koszty dostawy

Akceptujemy następujące sposoby płatności :

  • Gotówka (przy odbiorze osobistym)
  • Płatność kartą (przy odbiorze osobistym)
  • Przedpłata
  • Za pobraniem (transport własny/kurier)

Dostawa poniżej 500 zł netto realizowana jest na koszt odbiorcy:

  • Paczka do 30 kg - 25 zł netto/ szt;
  • Paleta do 600 kg – 165 zł netto/ szt;

 

Przy zamówieniu o wartości powyżej 500 zł netto, wysyłka realizowana jest na koszt Hurtowni Zoologicznej Ara, przy czym nie dotyczy to produktów niestandardowych, przesyłek wielkogabarytowych, paletowych oraz o małej wartości, przekraczających standardową wagę.

W przypadku zamówień na produkty niestandardowe takie jak:

  • żwirki i piaski dla kotów, neutralizatory, piaski dla ptaków i gryzoni itp.;
  • siana, ściółki, inne podłoża dla gryzoni, ptaków, gadów itp.;
  • żwiry i inne podłoża akwarystyczne;
  • oraz inne produkty oznaczone w kartotece jako „produkt niestandardowy”;

zostanie doliczona opłata w wysokości 25zł netto za każdy karton, 165zł netto za każdą paletę w której znajdują się niestandardowe produkty.

 

Dostawa towarów delikatnych lub podatnych na uszkodzenia takich jak:

  • klatki dla ptaków i gryzoni;
  • żarówki, świetlówki akwarystyczne i terrarystyczne;
  • akwaria i inne artykuły szklane;

nie jest realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej, chyba że na wyraźne życzenie Klienta i na jego wyłączną odpowiedzialność, po złożeniu przez niego oświadczenia. Oświadczenie jest dostępne do pobrania pobierz tutaj, należy je podpisać i przesłać na adres poczty elektronicznej: ara@ara.waw.pl. Oświadczenie będzie wiążące przez cały okres współpracy. Opłata za dostawę zostanie naliczona jak za produkt niestandardowy.


W przypadku niejasności prosimy o kontakt : +48 734 167 403.

» Cofnij